Mart 29, 2010

Merhaba Blog'cuğum! :)

Dediler ki, "bu çağa ayak uydurmak istiyorsan, bir blog'un olacak"..
Dediler ki, "yazma yeteneğini ileride bir gün kullanmak istiyorsan, öncelikle bir blog'un olmalı, böylelikle insanlar senin neyi, neden ve nasıl düşündüğünü, bunu nasıl anlattığını görebilecek"..
Dediler ki, "artık günlük yazmak 'out', blog yazmak 'in' "

"Madem öyle" dedim kendi kendime.. "Benim de bir blog'um olmalı.."
En büyük hayalim, günün birinde, gazetenin birinin köşesinden, insanlara seslenmekse.. Gündemle, modayla, edebiyatla, müzikle hatta belki hukukla ilgili.. Yani ne biliyorsam, nelerden anlıyorsam biraz biraz.. Hepsinden bir haber vermek, dikkat çekmek ya da hiç değilse kendi içimi rahatlatmak istiyorsam.. Bunu yapmalıyım.

Bu blog, bizzat aklımdan geçenleri, gözlemlediklerimi, sürekli olarak aklımı meşgul eden şeyleri yazmak için açıldı..
Zaten okuması muhtemel bir kaç kişi dışında, kimseciklerin okuyacağını sanmıyorum ya neyse.. :)
Biz bizeyiz yani dostlar..
Her zaman yaptığım gibi ben uzun cümleler kurarak bir şeyler anlatırım, siz de dinlemek yerine okursunuz artık.
Eh, ne yapacaksınız? Başa gelen çekiliyor işte.. :)

7 yorum:

  1. en mutlu şeyleri yazmanı beklicem ben hep sed not sad (:
    öperim çok çok

    YanıtlaSil
  2. öyle umuyorum.. çok teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  3. ilk izleyicin ben oldum Sedef.
    yeni gönderilerini bekliyor olacam =)

    YanıtlaSil
  4. dıt-dırı-dıt-dı-dırırrııııttt!!! işte "muhtemel kişiler" listen burada, bir bir gösteriyoruz kendimizi! misafircilik oynarız artık, bir gün sen bana bir gün ben sana...

    YanıtlaSil
  5. kuzencim yazmayı en az senın kadar seven bi insan olarak suanda blog unu görmüş bulunuorum ve darısı basıma diorum:)

    YanıtlaSil
  6. aman da aman sedimummmmm hayırlı olsun tatlım:))

    YanıtlaSil